Kategorije Kategorije

Reklamacije

Naša je misija da svi kupci budu zadovoljni saradnjom sa nama.

Zato svaki potrošač ima pravo na reklamaciju i pritužbu, u skaldu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Na ovoj stranici upoznaćete se sa procedurom za ulaganje pritužbi na proizvod.

Pritužbe potrošača

Pritužbu na kvalitet proizvoda kupljenog u online prodavnici www.mobilnidiskont.rs kupac može uložiti pismenim putem ili slanjem email-a office@mobilnidiskont.rs

Reklamacija

Zakon o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br 62/2014) kupovinu preko prodajne internet stranice smatra prodajom na daljinu.

U skaldu sa tim, ovaj Zakon utvrđuje prava kupca, koji se smatra potošačem. Potrošač je svako fizičko lice koje kupuje proizvode radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.

Obavljena kupovina preko stranice www.mobilnidiskont.rs smatra se ugovorom i od njega je moguće odustati u roku od 14 dana od kada je proizvod predat kupcu u državinu, odnosno u državinu drugog lica kojeg je kupac odredio, a da to nije prevoznik.

Prilikom odustajanja, kupac nije u obavezi da navede razloge za odustajanje, ali ima tu mogućnost, ako je želi.

Ukoliko kupac odustane od ugovora, dužan je da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obrazac za odustajanje poslat.

Po isteku roka od 14 dana, proizvod se više ne može vratiti.

Da bi se proizvod mogao vratiti, neophodno je da on bude nekorišćen i neoštećen, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, i td.).

www.mobilnidiskont.rs ima obavezu da, po prijemu vraćenog proizvoda, utvrdi da li je proizvod ispravan i neoštećen.

Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultata neadekvatnog rukovanja proizvodom.

Uoliko se utvrdi da je proizvodom rukovano na neadekvatan način, kupac će biti odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastaje kao posledica takvog rukovanja. Svako rukovanje koje prevazilazi radnje neophodne da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost proizvoda, smatra se neadekvatnim rukovanjem.

U slučajevima kada su neispravnost ili oštećenje nastupili krivicom kupca, povraćaj novca neće biti moguć. Proizvod će biti vraćen kupcu, o trošku kupca.

Ukoliko kupac odustaje od kupovine, a utvrdi se da je proizvod neoštećen i ispravan, novac će mu biti vraćen po prijemu proizvoda.

Iznos koji je plaćen po osnovu ugovora, trgovac je dužan da vrati potrošaču bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema izjave o odustajanju.

S obzirom na specifičnosti robe u našoj ponudi, postoje situacije u kojima ne postoji mogućnost vraćanja proizvoda. Relevantne situacije u kojima je isključeno pravo vraćanja porizvoda su sledeće:

- Isporuka zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;

- Isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača, ili robe koja je jasno personalizovana;

- Isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima rok trajanja.

Sve dodatne informacije u vezi sa reklamacijama i pritužbama na proizvode možete dobiti putem email-a office@mobilnidikont.rs ili pozivom na broj 064/2-520-520